Pages

5 Ekim 2013 Cumartesi

Doğal Egzema Tedavisi

Doğal Egzema Tedavisi

Egzamanın çok rahatsız edici ve acı veren bir hastalık olduğunu biliyorum. Çünkü ben de de şiddetli egzama vardı. Zamanla egzamayla yaşamaya alıştım. Ancak insanların egzamama bakmaları ve bakarken tiksinmeleri canımı sıkmaya başladı. Üstelik giderek yayılmaya başlaması ve verdiği acının artması beni egzamayı tedavi etme arayışına itti.




Gitmediğim doktor, denemediğim tedavi kalmadı. Doktorların verdiği tedavi bir süreliğine etkili olsa da zamanla egzama güçlenerek ve etkisi artarak geri geldi. Çünkü egzamanın tedavisinde yapılan  en büyük hata egzamanın sadece bir cilt hastalığı olduğunun zannedilmesidir. Halbuki egzama cilt ve bağışıklık sistemi hastalığıdır. Doktorların verdiği ilaçlar sadece ciltteki belirtileri tedavi etmeye yöneliktir. Bu durum geçici olarak çözüm sağlamakta ve egzama iyileşmektedir. Ancak bir süre sonra kaynağının tedavi edilmemesinden dolayı egzama daha fazla etkili olarak gelmektedir.


Umduğum tedaviyi bulamayınca egzama ve egzama tedavisi hakkında sayısız yazılı kaynak, ingilizce makale okudum ve araştırmalar yaptım. Bu kaynaklardan yararlanarak bir sürü tedavi denedim. Bu tedavilerin hangisinin faydalı olduğunu hangisinin yaramadığına bizzat kendim şahit oldum. Ve sonunda doğru egzama tedavisini buldum.Ayrıca bulduğum tedavinin diğer egzama hastalarına faydalı olduğunu gördüm. Asıl haber ne biliyor musunuz? Geçen egzama bir daha geri gelmiyordu.

 EGZEMA TEDAVİSİ İÇİN DETAYLARI BURADAN TIKLAYARAK İNCELEYEBİLİRSİNİZ.

0 yorum:

Yorum Gönder