Pages

5 Ekim 2013 Cumartesi

Böbrek Taşından Nasıl Kurtulunur

Böbrek Taşından Nasıl Kurtulunur

Eskiden Beri Böbrek Taşlarınızdan Şikayetçi misiniz? Çözüm şu anda mutfağınızda!!!

Mutfağınızda ya da buzdolabınızda bulunan, her gün gördüğünüz için kanıksadığınız, çoğu kez görmezden geldiğiniz, "Sıradan" saydığınız öyle yiyecekler vardır ki, aslında bu "Sıradan" saydığınız yiyeceklerin, ne kadar "Mucizevi" olduklarını, keşfettiğim formülü uyguladıktan ve Böbrek Taşlarınızdan kurtulduktan sonra anlayacaksınız. Böbrek Taşlarının eriyip gidişini sağlayacak olan bu formül doktorları bile şaşırtmaktadır...


Böbrek Taşı Mağduru Dostum,

Kendi hikayemi sizinle paylaşmak istiyorum. Hikayemi okuduktan sonra, eminim yaşanan acılar, uygulanan tedaviler, uykusuz geceler konusunda sizi ne kadar iyi anladığımı kabul edeceksiniz. Böbrek Taşı Ağrısını çekmeyen bilemez.






Ağrılarım, doğum sancılarımdan bile kötüydü!!!





 Benim adım Saadet. 29 yaşında evli ve iki çocuk annesiyim.

 Zaman zaman de ağrılar hissederdim. İlk başlarda bu ağrılar beni zorlayacak kadar şiddetli olmazdı. Ağrı kesici hapları kullanarak, hayatıma devam ederdim. Bizim genel huyumuzdur, erkenden önlem almak ve tedavi etmek için doktor kontrolüne gitmeyiz. Bu ağrılarla yaşamaya alıştım derken, hayatımda hissettiğim en şiddetli ağrı ile tanıştım. "İki çocuk doğurmama rağmen bu ağrım doğum sancılarımdan bile kötüydü".


 O dayanılmaz ağrıyla bir akrabamızın düğününde tanıştım. Çok eğlenceli ve hareketli bir düğündü. Bütün gece müziklere eşlik ettim. Aniden bütün vücudumu ikiye bölen o acıyı hissettim. Beni acilen hastaneye kaldırdılar. Yapılan kontrollerden sonra "Böbreklerimde Taş" olduğunu söylediler. Ağrı kesici iğne yapıp, acıyı hafiflettiler.

Böbrek Taşından Nasıl Kurtulunur İLAÇSIZ TIKLAYINIZ

0 yorum:

Yorum Gönder